Jungle of Fire
S1, E3: There’s a blazing fire in the Amazon Rainforest! The lungs of our earth are filling with smoke and soon will be no more! Only the MeteoHeroes can prevent an environmental catastrophe, and there’s no time to lose! Pluvia and Fulmen are chosen for this mission; the two MeteoHeroes reach the Amazon Rainforest quickly with the Jet Stream.