Junk Yard Eagle
시즌 1, 에피소드 8: Chris rescues a sick eagle that's been dumpster diving at a local landfill. Laura investigates why an entire boreal forest has disappeared and transformed into grasslands in only 20 years. The Kodiak team gets up close to feeding bears.