Jurassic Pack: Part 1
Сезон 3, серия 1: Cesar helps Suzy, an emotionally exhausted pet parent and trauma survivor, who is desperate for help with her three dogs Izabella, Kaine and Tricky. The dogs act on primal instincts to challenge each other and get into bloody battles that pose a constant risk of ending in a dog’s death or a trip to the ER for Suzy.