Jurisprudence
S7, E3: The team reopens the 2004 case of a teen who was wrongly sent to a juvenile detention center where he was killed before Valens could keep his promise to get the teen released. Meanwhile, Lilly reconnects with her former love, narcotics cop Eddie Saccardo.