S3, E20: While Lois is on jury duty, she pushes the other jurors to take their jobs seriously; Hal tries to solve a murder case he thinks Lois is assigned to; Malcolm, Reese and Dewey get lost in a sewer; Francis and his friends get trapped by a bear during an ice fishing trip.