Just a mother
S1, E5: On Sundari's cue, the women embark on a temple trip, where they bump into a foreign couple. Nivi is surprised to find Vikram at a local market, who invites the women to camp with his gang. Kaveri visits a gharana with Vikram. Sundari finally gets the address she's been after.