Just Add Birthdays
S1, E6: When Kelly and Hannah forget Darbie's birthday, they whip up a surprise sugary feast, but a magical mistake causes it to be a celebration they'll never forget. To undo the magic, Darbie must sneak into one of the scariest places in town.