Just Get a Rep
S1, E5: In an attempt to recover from his financial woes, Cottonmouth strikes back and begins extorting the people of Harlem and throws the blame at Luke. When the neighborhood start showing up at Luke’s doorsteps pleading for help, Luke has no choice, but to step in. With the lives of the local residents at stake, Detective Knight gives Luke a reality check warning him that starting a war could potentially destroy all of Harlem.