Just Push to Play
S4, E14: A singer and guitar player is brutally and mysteriously stabbed in a bar. As details emerge in the case, the squad soon realizes that the victim had something to hide. Meanwhile, Jane’s dad (recurring guest star CHAZZ PALMINTERI) returns after being gone for more than a year … and he’s got some shocking news.