Justin Hartley's This Is Rough
Сезон 1, серия 2: The clock is ticking for Justin Hartley from This is Us who has lost his good friend's dog. Star of Friday Night Lights, Aimee Teegarden's mom proves herself to be a real-life super hero. Moby rescues a tiny kitten who eventually changes his life.