Jxdn
S21, E36: On an all-new episode of Ridiculousness Rob, Chanel, and Steelo welcome musician Jxdn to tell the difference between ANGELS AND DEMONS, try their least in GIVING IT TEN PERCENT, and come down with a bad case of BURGER BRAIN.