Ka 'aelike
S7, E12: After Chin is kidnapped by a cartel in Mexico, Five-0 must find and rescue him before he is executed by the group that’s out for revenge. Also, Grover goes undercover as a car salesman to investigate a murder that turns out to be far more complex and dangerous than expected.