Ka hopu nui 'ana
S8, E12: When an FBI agent who was cracking down on organized crime is killed, McGarrett rounds up every gang-related criminal on the island to find the culprit. Also, McGarrett tasks Adam with forming a new division within Five-0 to take on organized crime.