Ka 'ōwili 'ōka'i
S9, E1: After Steve’s CIA agent friend is killed, McGarrett lets himself be captured by the group he thinks is responsible and endures a torturous sensory deprivation tank to find the killer. Also, Tani wrestles with whether or not she will tell McGarrett about the murder weapon she found at Adam’s house.