Kaaboo
S1, E5: In this episode of TrunkFest, Eddie goes to the Pacific coastline city of Del Mar for KAABOO, an ambitious festival full of artists both old and new. Special guests include Chad Smith, Dave Mason, X Ambassadors, and Magpie Salute, plus a number of chefs.