Kagero's Confession
S1, E19: Kagero explains what's behind his actions. Yuito and company learn what really happened the day Chairman Sumeragi was killed. Yuito and Kagero have a reckoning. Yuito and Kasane's platoons infiltrate Togetsu again, but little do they know what's in store.