시즌 1, 에피소드 4: Everyone in the capital is currently gossiping about the beautiful blue-eyed princess Kaguya. Her beauty is breathtaking and suitors fight desperately for her hand in marriage. Rumors spread that she is cursed as her suitors die one after another.