Kahvel of Cortonel
Сезон 1, серия 4: The party heads toward Radodorbo, a village far to the west, to complete the latest stage of their quest. However, Shindou is captured by bandits on the way. Tokitate and Hakozaki want to save her, but Yotsuya just wants to hurry on, so the three of them end up parting ways. Yotsuya then enters a martial arts tournament in Cortonel in hopes of winning some horses they can use, and there, he meets a woman knight named Kahvel.