Kai Express; Ducknado
Сезон 1, серия 4: [Kai Express] When Kai joins all the deer's carts together, the vehicles end up as a runaway train in the Central Forest! / [Ducknado] Sir Steel's super powerful hairdryer creates a giant tornado that sucks up Ian, his ducklings and a heap of other things.