A+ Kalypso Dirgantari
S1, E1: Kai has just transferred to SMA Bina Indonesia. She meets Kenan, Ale, Aurora, and Re: four geniuses Kai soon ranks higher than in the school’s ranking system. Kai seems to make herself Enemy Number One to the four of them, until an incident breaks Kai's heart... and the hearts of the entire school.