Kamp Krusty
S4, E1: Bart and Lisa go off for the summer to Krusty's camp for kids, but instead of meeting Krusty, they meet his bean-counting surrogate, Mr. Black. With their children gone, Homer and Marge enjoy a romantic summer, but Bart and Lisa are put to work making crummy merchandise, until Krusty returns and sets things right -- by taking the kids to Tijuana.