Kanaka Hahai
S6, E18: When a man is found left for dead drifting off the coast of Oahu, Five-0 uncovers a deadly slave trade operating aboard an illegal fishing vessel. Also, while Danny is out with his children, his car is stolen so he commandeers a bus to chase down the thieves.