Kandahar
S1, E3: While interrogating Micro, Franks learns that he wants to help him take down the people that destroyed both of their lives. Frank relives a past military covert operation, where an “Agent Orange” gave orders to execute Department of Homeland Security agent Ahmed Zubair. Micro became involved in the cover up when he found a video of the murder, and now he and Frank must figure out the true identity of the man behind it.