Kangaroo-mance
S1, E3: Young kangaroo Fergus gets a gut check in the love department while Zuri, an expectant warthog, delivers unexpected results. Baby, a beloved black rat snake, develops a concerning mass, while Mac, the zoo’s oldest silverback gorilla, gets a surprise birthday party.