Kaniel Outis
S5, E2: As Lincoln and C-Note search for the “Sheik of Light,” Michael and his cellmate, Whip, attempt an escape from Ogygia. Meanwhile, Sara’s investigation into Michael’s reappearance leads her to the state department and an uneasy reunion with Paul Kellerman.