Kanshi
S1, E2: Saburou, living out as Nobunaga, earns a reputation in Owari for being a fool of a lord. Yoshimoto Imagawa's spy, Denjiro, attempts to infiltrate the Nobunaga family as a retainer, but is seen through by chief retainer Hirate and quickly turned away.