Autopsy: The Last Hours Of... Karen Carpenter
S2, E2: Forensic pathologist Dr. Richard Shepherd reexamines the tragic death of singer Karen Carpenter and uncovers a world of drugs that she kept from the public as well as her nearest and dearest friends.