Karen's Revolt
S1, E5: As Karen's revolt gathers steam, Yuito and forces loyal to New Himuka are hard-pressed. Fubuki takes command of a band of loyalists and orders Yuito to check that his father is safe. Karen publically reveals a motive, and Yuito has a shocking encounter.