Karma
S4, E17: Reese and Finch try to protect a psychologist whose unorthodox methods for helping his patients find closure could cost him dearly. Meanwhile, flashbacks reveal Finch’s fragile state in the days following the bombing that killed his best friend, Nathan Ingram.