Family Karma Karma's a Beach
S1, E6: It's off to Key West for a weekend of fun, sun... and no parental supervision. While alpha males Brian and Shaan butt heads, Monica tests Anisha's patience with her "good girl" image. Storm clouds gather when an innocent game takes a scandalous turn, causing Monica to draw a line in the sand.