Kathy
S1, E3: Shanell's aunt Kathy has decided to leave the Order after having raised sixteen children under the umbrella of the notorious cult. Kathy's youngest daughter is now of age in the Kingston Clan and ready to be married off, so Shanell must intervene and get her family into hiding as quickly as possible.