S1, E3: After a long rest, Kay wakes up, clueless to who or where he is. Confused, Kay leaves his base and arrives at the Fountain Plaza. There, everyone welcomes Kay, but Kay doesn't remember anything about his friends. He goes sullen after listening to how great he used to be, and his friends decide to help him get back to his old self.