Ke Koho Mamao Aku
S5, E9: It's Christmas in Hawaii and Five-0 travels to the Big Island, where Max is forced to work with a rival medical examiner after a cowboy is poisoned. Meanwhile, McGarrett pressures Danny into stealing a Christmas tree.