Keen as a Bean
S4, E7: Wes' former colleague, U.S.-based agent Tyler Booth, enlists the Fly Team's assistance in helping him capture an American on the FBI's "Most Wanted" list by luring him out of Russia with the help of the perp's conflicted ex-wife.