Keep the Ends Out
S1, E3: Tom Rhumor's suicide equally confuses both James Wheeler and Katherine Rhumor as they discuss the tragedy. Maggie's ex-husband returns trying to make amends. David's son visits Will at work with yet another clue left by David about the ongoing conspiracy.