Keep Your Enemies Closer
S1, E6: With the advantage of spotter planes, veteran Tyler and young gun Joe battle for the most monster bluefin until Joe helps strongman Niko get back into contention. But when Niko's zapper fails at the worst possible moment, Tyler steps in to save the day.