Keep Your Enemies Closer
S2, E6: Amanda Waller (guest star Cynthia Addai-Robinson) sends A.R.G.U.S. agents to kidnap Diggle. Waller informs Diggle that Lyla (guest star Audrey Marie Anderson) has gone missing after following a lead on Deadshot (recurring guest star Michael Rowe) in Moscow. When Diggle tells the team he’s headed to Russia to rescue Lyla, Oliver and Felicity decide to join, but things get messy when Isabel shows up on the tarmac and insists on joining Oliver’s “work trip.” Meanwhile, Moira’s lawyer, Jean (guest star Teryl Rothery), tells Thea that dating Roy, a known criminal, is hurting her mother’s case.