Keeping Up Appearances
S3, E7: J.D. McCoy (guest star Jeremy Sumpter) has gained popularity as the new star quarterback of the Dillon Panthers but his skills are put to the test at Friday night’s big rival game. Meanwhile, Landry (Jesse Plemons) thinks he is finally over Tyra (Adrianne Palicki) when he meets Devin (Stephanie Hunt) who seems to be the perfect girl, but he quickly learns Devin isn’t who she appears to be. Kyle Chandler, Connie Britton, Taylor Kitsch, Scott Porter, Zach Gilford, Minka Kelly and Aimee Teegarden also star.