Keith Thurman vs. Shawn Porter - Full Fight
S1, E1: On June 25, 2016, in one of the most thrilling battles of the modern era, Welterweight World Champion Keith "One Time" Thurman defends his title against former champion "Showtime" Shawn Porter.