Up Next: Ingrid Andress Kelleigh Bannen and Ingrid Andress
S1, E2: In an interview with Apple Music’s Kelleigh Bannen, Ingrid Andress discusses her conversational lyrical style, creating music outside of genre constraints, and the meaning behind her debut single, “Lady Like.”