Kelsie & Brandon
S6, E14: Southern sweetheart Kelsie is madly in love with her online romeo, Brandon. But after years of endless excuses of why he cannot meet up, Kelsie recruits Nev and Max to go deep in the heart of Texas to find who Brandon really is.