Ken Learns Korean
S2, E6: Ken is urged to learn Korean when his father's friends poke fun at his inability to speak the language. Meanwhile, Allison helps Molly with her SAT vocabulary prep; and Clark is proud to lead the nurses' contract talks, but isn't looking forward to negotiating with Pat.