Ken Teaches Molly a Lesson
S1, E6: An overenthusiastic Ken goes overboard while attempting to teach Molly how to drink responsibly. Meanwhile, Allison comes to terms with the reality that she's not the fun parent. At work, Julie is frustrated that being a doctor is not like it is on TV.