A+ Kenan Aditya
S1, E4: Kai, with the help of Re, Aurora, Kenan and Ale decide to take action to disrupt the mock exams and bring the school ranking system to its knees. Kenan finds out that all this time, a key individual close to Re has been playing a major role in the ruthlessness of the school’s ranking system.