Ken's Big Audition
S2, E22: In the Season 2 finale, Ken auditions for a sitcom set at a community college, but has an awkward experience with Alison Brie in the process. Meanwhile, Pat is ready to tell Damona he loves her, but he's distracted by a surprise visit from his ex-wife; and Allison tries to hide her sadness that Molly is leaving for Stanford soon.