Ken's New Intern
S2, E12: A new intern at Welltopia gets a little too close to Ken for Allison's comfort. Meanwhile, Damona's boyfriend discovers her history with the 1990's dance band C+C Music Factory; and Molly isn't sure how Jae feels about her after their first date, so D.K. goes undercover to find out.