Kenta, What Will You Do?! Saki and the Handsome Older Boy!
시즌 1, 에피소드 5: Saki develops a crush on Mai's brother, going so far as to borrow a complicated book on astronomy from him. But when Kazuya actually spills tea on the pages, Saki's temper hits the roof!