Kettle Kettle Black Black
S4, E1: It's business as usual, except for one small detail: the hospital has been purchased by the multinational corporation Quantum Bay, and the new director — the handsome-but-serious Mike Cruz — has arrived for his first day of work with a lengthy to-do list.