KIDS ABANDONED BY THE HEAVENS
S1, E3: During a tense standoff, Ryu Sung-Joon and Jung Man-Chun are injured and hospitalized. While they are recovering, another woman's body is discovered in a park, bearing the same gruesome signature as the first murder. Is there a copycat on the loose, or did the real killer remain at large?