Kikyo
S1, E3: Kikyo Mikage, a mutant assassin of Shingen’s who has adamantium weapons, attacks Logan who’s fleeing the police. Escaping, he and Yukio track down Kurohagi’s secret smuggling operation. But… when Logan arrives at the harbor, his arch-enemy Omega Red appears.